اخبار, تازه های تکنولوژی و مقالات

تازه‌ها درباره زمان انتشار بازی Forza Motorsport 8

اگر شما هم برای تجربه بازی Forza Motorsport 8 لحظه شماری می‌کنید، بهتر است بدانید شاید امسال خبری از این عنوان بزرگ نباشد. جزئیات درباره زمان عرضه بازی Forza Motorsport 8 را در وب سایت مجتمع کامپیوتر یک دو سه بخوانید.

بازی Forza Motorsport 8 برای اولین بار در ژوئیه 2020 در جریان Xbox Game Showcase رونمایی شد اما هرگز سخنی از زمان عرضه آن به میان میان نیامده است. به همین دلیل علاقه‌مندان امیدوار هستند همین امسال بتوانند بازی Forza Motorsport 8 را تجربه کنند و از تازه‌های آن لذت ببرند.

 

زمان عرضه و انتشار بازی Forza Motorsport 8

 

بازی 7 Forza Motorsport قبلی سال 2017 میلادی عرضه شد و  با توجه به رونمایی در سال 2020، بسیاری از علاقه‌مندان امیدوار بودند در سال 2022 میلادی Forza Motorsport 8 از راه برسد.

خبر بد اینکه افشاگر مطرح دنیای بازی، تام هندرسون، می‌گوید اطمینان دارد Forza Motorsport 8 بهار سال 2023 عرضه می‌شود. بد نیست اشاره کنیم عناوین بزرگ دیگر ایکس باکس شامل Redfall and Starfield هم تا نیمه اول 2023 به تعویق افتاده‌اند.

با این حال درباره Forza Motorsport 8 هرگز زمان عرضه مطرح نبوده که حالا صحبت از تأخیر آن باشد.

 

می دانیم استودیو بازی سازی Turn 10 وعده شبیه سازی بزرگ موتور ماشین در Forza Motorsport 8 را داده است که می‌تواند لذت رانندگی را دو چندان کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *