اخبار, تازه های تکنولوژی و مقالات

همه دوست دارند گربه باشند؛ بازی Stray از خدای جنگ نیز محبوب‌ تر است!

بازی ماجراجویانه و گربه‌ای Stray طوفانی در بین گیمرهای استیم به پا کرده است. این بازی حال بر اساس امتیاز کاربران، به بهترین بازی سال 2022 تبدیل شده و از God of War نیز سبقت گرفته است.

به نظر می‌رسد همه دوست دارند گربه باشند. بازی جدید و ماجراجویی استودیو BlueTwelve توانسته علاوه بر تبدیل شدن به محبوب‌ترین بازی حاضر در wishlist کاربران، در بررسی‌ها نیز بهترین بازی سال از سوی گیمرهای استیم لقب بگیرد.

 

stray-02.jpg

 

پلتفرم Steam 250 که کار رتبه بندی بازی‌های استیم را انجام می‌دهد، سبقت بازی گربه‌ای Stray از خدای جنگ سونی را تایید کرده است. بازی «ولگرد» اکنون 46,244 رای در استیم دارد و به امتیاز مجموع 8.61 از سوی کاربران دست یافته است. 

بازی God of War با 53,182 رای و امتیاز 8.56 در رتبه دوم قرار دارد. پشت سر این دو عنوان، بازی‌های دیگری مانند Power Wash Simulator ،Dorfromantik و یک عرضه دیگر Annapurna Interactive به عنوان ناشر Stray با نام Neon White قرار گرفته‌اند.

بسیاری از سایت‌های مطرح دنیای بازی به Stray نمرات بسیار بالایی داده‌اند، اما رقابت با God of War شاید برای این عنوان زیادی دور از دسترس باشد. حال باید دید که این ماجراجویی گربه‌ای می‌تواند تا پایان سال موفقیت خود را حفظ کند یا خیر.

 

بازی stray

 

در نظر داشته باشید که ماد سازان بسیاری کار با بازی Stray را آغاز کرده‌اند و حتی گارفیلد را نیز به آن افزوده‌اند. همین موضوع می‌تواند برگ برنده Stray برای تبدیل شدن به بهترین بازی سال باشد.

Stray در حال حاضر در بین 250 بازی برتر تاریخ استیم، در رتبه 53 قرار دارد. بازی ولگرد به تازگی وارد بازار شده و هنوز راه درازی در پیش دارد. این بازی می‌تواند از علاقه چند هزار ساله انسان‌ها به گربه نهایت استفاده را ببرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *