معرفی گجت ها

هدفون های ضد تعرق ورزشی راک به بازار می‌آیند!

هدفون های ضد تعرق ورزشی راک از جدیدترین اهداف یکی از بزرگان دنیای کشتی است که به زودی شاهد فروش آنان در بازار خواهیم بود. در این مقاله نگاهی کوتاه به این هدفون های ورزشی خواهیم داشت.

دواین جانسون معروف به راک (صخره)، از بزرگان دنیای کشتی محسوب می‌شود که البته در هالیوود نیز فعال بوده و برنامه کاری‌اش به شدت پر است. هدفون های ضد تعرق ورزشی راک جدیدترین تجارتی است که این ورزشکار حرفه‌ای به آن وارد شده است.

هدفون های ضد تعرق ورزشی راک

این هدفون‌های ورزشی که پروژه راک نام دارند، توسط کمپانی صوتی آمریکایی JBL با همکاری کمپانی ورزشی آمریکایی آندر آرمور ساخته شده‌ و قیمتشان 249 دلار است.

نماد معروف گاو براهاما که متعلق به راک است نیز روی بخش بیرونی گوشی خودنمایی می‌کند و این هدفون‌ها را در اصل می‌توان هدفون‌های نسخه راک دانست. ناگفته نماند هدفون‌ها به همراه یک لیست اجرا (پلی لیست) اسپاتیفای به نام «خطوط هوایی بهشت آهنین» عرضه می‌شوند که توسط خود راک گلچین و نام‌گذاری شده است!

پارچه این هدفون‌ها توسط آندر آرمور تهیه شده و پد گوشی‌های آن دارای منافذی برای تنفس و جابجایی هوا هستند. بخش داخلی این پدهای رو گوشی و همچنین هدبند نیز توسط آندر آرمور ساخته شده و به کاربر حس خوب نرمی مواد سازنده در کنار پایداری هدفون روی سر را می‌دهند.

به گفته سازنده هرقدر هم که عرق کرده باشید و یا حرکات ورزشی خود را شدید انجام دهید، هدفون های ضد تعرق ورزشی راک از جای خود تکان نخواهند خود و محکم سر جای خود می‌مانند.

پدهای روی گوشی همچنین جدا کردنی و قابل شست و شو هستند و پس از ورزش می‌توان آن‌ها را شست. جعبه هدفون نیز دارای منفذ است تا زمانی که هدفون را جمع کرده و در آن قرار می‌دهید، بتواند تهویه داشته باشد و هدفون خشک شود.

هدفون های ضد تعرق ورزشی راک

این هدفون دارای یک باتری 610 میلی آمپر ساعتی است که شارژ صفر تا 100 درصد آن 2 ساعت طول می‌کشد و با یک بار شارژ می‌تواند بیش از 16 ساعت به پخش موزیک به صورت بی‌سیم بپردازد.

البته JBL یکی از فناوری‌های خود را در این هدفون‌ها تعبیه کرده که می‌توان تنها با یک شارژ 5 دقیقه‌ای، به مدت 1 ساعت از هدفون در حالت بی‌سیم و یا بهره گیری از قابلیت TalkThru به منظور خاموش کردن اسپیکرها و به‌کار گیری میکروفون برای صحبت با اطرافیان استفاده کرد.

این هدفون‌ها از طریق درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شوند و خبری از یواس‌بی تایپ سی نیست. نسخه بلوتوث آن نیز 4.1 بوده و البته جای خالی فناوری‌هایی همچون AptX در این هدفون‌ ورزشی حس می‌شود.

این همه ماجرا نیست، آقای صخره همچنین برند لوازم ورزشی‌اش به نام “Chase Greatness” و همچنین کفش‌های تمرین آندر آرمور خود را نیز رونمایی کرده که با کمک وی طراحی شده‌اند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *