اخبار, تازه های تکنولوژی و مقالات

مشخصات کلیدی گوشی ارزان‌قیمت گلکسی A04 سامسونگ افشا شد

به نظر می‌آید سامسونگ قصد دارد در سال جاری میلادی عضو جدیدی را به خانواده گوشی‌های اقتصادی خود اضافه کند. در همین رابطه مشخصات گوشی گلکسی A04 افشا شده است.

سامسونگ طی سال‌های گذشته حضور خود را در بخش گوشی‌های میان‌رده و رده پایین بهبود بخشیده و حالا به نظر می‌رسد این شرکت مشغول آماده‌سازی خود برای عرضه گلکسی A04 است.

گلکسی A04 نماینده شرکت کره‌ای محسوب می‌شود که احتمالاً طی روزها یا هفته‌های آتی از آن‌ رونمایی خواهد شد. این گوشی به‌تازگی در لیست سازمان صدور گواهی Wi-Fi Alliance هم رویت شده و این گواهی را دریافت است.

گوشی گلکسی A04 از اندروید ۱۲ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض بهره خواهند برد و از دو سیم‌کارت هم پشتیبانی خواهند کرد. پیش از این هم نتایج بنچمارک و مشخصات گوشی گلکسی A04s در دسترس قرار گرفته است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی آن را فاش می‌کند.

گواهی وای فای  گوشی ارزان‌قیمت گلکسی A04

 

در رابطه با این دو گوشی تاکنون گزارش‌های متعددی از جمله تصاویر آن منتشر شده است و تقریباً می‌توان گفت بخش بزرگی از مشخصات فنی این دو دستگاه به بیرون درز کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی ارزان قیمت گلکسی A04s (با شماره مدل SM-A047F) قرار است همراه با تراشه اگزینوس 850 روانه بازار شود. سامسونگ در گذشته از این تراشه در دیگر محصولات پایین‌رده و اقتصادی خود همچون گلکسی A13 و گلکسی M13 استفاده کرده بود.

همچنین گوشی گلکسی A04 از تراشه‌ اگزینوس ۸۵۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد و مدل A04s هم احتمالاً از ۳ گیگابایت حافظه‌ رم در مدل پایه استفاده خواهد کرد.

به نظر می‌آید گلکسی A04s نمایشگری ۶.۵ اینچی با وضوح +HD و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه در اختیار خواهد داشت.

علاوه بر این دوربین پشتی گلکسی A04 دارای سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و دو سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو بوده و در جلوی بدنه و داخل بریدگی نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت.

سامسونگ در ساخت این دو گوشی از توان شرکت‌های چینی بهره خواهد برد تا بتواند هزینه‌ ساخت آنها را کاهش دهد. هرچند هنوز معلوم نیست شرکت کره‌ای چه قیمتی را برای محصولات مورد انتظار خود در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *