اخبار, تازه های تکنولوژی و مقالات

نسخه آزمایشی جدید اندروید 13 برای گوشی های پیکسل منتشر شد

اخیراً شرکت گوگل نسخه‌ی آزمایشی جدیدی از سیستم عامل اندروید 13 با نام Android 13 Beta 3.1 برای کاربران گوشی‌های پیکسل (Pixel) منتشر کرده است.

همانطور که می‌دانید هم‌اکنون مدتی است سیستم عامل اندروید 13 گوگل وارد خبرها شده و نسخه‌های آزمایشی آن در دست برخی کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل قرار گرفته است. اخیراً شرکت گوگل بروزرسانی جدیدی برای نسخه‌ی آزمایشی سیستم عامل اندروید 13 با نام Beta 3.1 منتشر کرده است که به گفته‌ی شرکت سازنده برخی از باگ‌های نرم افزاری و مشکلات نسخه‌ی Beta 3 سیستم عامل اندروید 13 را مرتفع می‌کند.

 

google-io-android-13.jpg

 

گوگل در روز چهارشنبه هفته گذشته جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی سیستم عامل اندروید 13 را با نام Android 13 Beta 3 برای کاربران گوشی‌های پیکسل منتشر کرد. گوگل چند روز بعد نسخه‌ی Beta 3.1 را برای بر طرف کردن یک باگ که اپلیکیشن Android Beta Feedback را در برخی از گوشی‌ها حذف می‌کرد منتشر نمود.

این اپلیکیشن همان برنامه‌ای است که به اعضای طرح بتای گوگل اجازه می‌دهد نظرات خود را در مورد نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید 13 به گوشی توسعه‌دهندگان و طراحان نرم افزار برسانند. بر اساس گزارش‌ها، برنامه‌ی Android Beta Feedback در نسخه‌ی آزمایشی Beta 3 برای برخی کاربران حذف شده است؛ در نتیجه گوگل برای گرفتن بازخورد تمام کاربران، این مشکل را در نسخه‌ی Beta 3.1 مرتفع کرده است.

 

pixel-phones.jpg

 

نسخه‌ی بتا 3.1 اندروید 13 فقط همین تفاوت را با نسخه‌ی بتا 3 دارد و به گفته‌ی گوگل تمام قابلیت‌های جدید بتا 3 در نسخه‌ی جدیدتر هم موجود است.

اگر شما هم در طرح بتای اندروید 13 گوگل ثبت نام کرده‌اید و بروزرسانی Android 13 Beta 3 را دریافت کرده‌اید، هم‌اکنون می‌توانید نسخه‌ی Beta 3.1 با شماره ساخت PB3.220513.017.B1 را نیز دانلود و نصب کنید. همچنین می‌توانید با این لینک نسخه جدید اندروید 13 را به صورت دستی دانلود و نصب نمایید.

 

بروزرسانی-Android-13.jpg

 

نسخه‌ی Beta 3.1 از سیستم عامل اندروید 13 در حال حاضر برای گوشی‌های پیکسل 4 (Pixel 4)، پیکسل 4 ایکس ال (Pixel 4 XL)، پیکسل 4 آ (Pixel 4a)، نسخه 5G پیکسل 4 آ (Pixel 4a 5G)، پیکسل 5 (Pixel 5)، پیکسل 5 آ (Pixel 5a)، پیکسل 6 (Pixel 6) و پیکسل 6 پرو (Pixel 6 Pro) در دسترس است و کاربران این محصولات می‌توانند به راحتی آن را نصب کنند.

 

عامل-سیستم-Android-13-Beta-1.jpg

 

نظر شما در مورد سیستم عامل اندروید 13 گوگل چیست؟ آیا شما هم از نسخه‌های بتای اندروید 13 روی گوشی خود استفاده می‌کنید یا منتظر نسخه‌ی نهایی آن هستید؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *