اخبار, تازه های تکنولوژی و مقالات

نسخه اسلیم کنسول پلی استیشن 5 ساخته شد

به تازگی یک یوتیوبر معروف موفق شده نسخه اسلیم کنسول گیمینگ پلی استیشن 5 را طراحی و تولید کند که نسبت به نسخه فعلی ابعاد بسیار کمتری دارد.

بسیاری از کاربران از اندازه نسبتاً بزرگ کنسول پلی استیشن 5 ناراضی بوده و مشتاقانه منتظر عرضه نسخه جمع و جورتر این کنسول توسط سونی هستند.

هرچند اخیراً وزارت ارتباطات و مخابرات ژاپن نسخه‌ جدید پلی استیشن 5 سونی را تایید کرده است اما به نظر نمی‌آید که این شرکت به این زودی‌ها برنامه‌ای برای عرضه نسخه اسلیم کنسول محبوب گیمینگ خود داشته باشد.

در این میان یک یوتیوبر معروف به نام DIY Perks خود دست به کار شده و اولین نسخه اسلیم کنسول پلی استیشن 5 را طراحی کرده که ابعاد بسیار  کمتری دارد.

در نسخه اسلیم خبری از انبوه هیت سینک های خنک کننده نبوده و به جای آن از یک سیستم خنک کننده مایع برای این کنسول استفاده شده است. ظاهراً این خنک کننده مایع عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای داشته و دمای کنسول به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.

DIY Perks توانست با استفاده از یک سیستم برق و خنک کننده خارجی کنسول PS5 Slim خود طراحی و اجرا کند. البته استفاده از منبع تغذیه خارجی برای کنسول‌ها غیرمعمول نیست.

البته DIY Perks در راه ساختن مدل اسلیم خود یک کنسول PS5 را خراب کرد و مجبور شد کنسول دیگری را به نسخه اسلیم تبدیل کند. سخت افزار این کنسول بر روی بدنه‌ای از جنس مس سوار شده تا حرارت را به خوبی منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *