اخبار, تازه های تکنولوژی و مقالات

بازی پرافتخار و محبوب The Last of Us Part 2 رکورد شکست

امروز شرکت بازی‌سازی Naughty Dog به صورت رسمی اعلام کرد که تا بهار سال 2022 بازی The Last of Us Part 2 بیش از 10 میلیون نسخه فروش داشته است.

همانطور که می‌دانید استودیوی Naughty Dog چند روز پیش در حاشیه رویداد Summer Game Fest با انتشار تریلری از بازی The Last of Us از عرضه‌ی این بازی برای PC خبر داد. این بازی که در اصل نسخه‌ی ریمیک یا بازسازی شده از نسخه‌ی اول بازی The Last of Us است قرار است در تاریخ 11 شهریور ماه 1401 در اختیار کاربران PC قرار گیرد. در کنار این خبر، گزارشی در مورد نسخه‌ی چند نفره‌ی این بازی با داستان جدا و کاراکترهای جدید نیز منتشر شد.

امروز همان وب‌سایتی که این خبرها را منتشر کرده بود به صورت رسمی اعلام کرد که تعداد نسخه‌های فروش رفته از بازی The Last of Us Part 2 در تابستان امسال به بیش از 10 میلیون رسیده است.

اگر به خاطر داشته باشید نسخه دوم بازی آخرین بازمانده از ما با نام The Last of Us Part 2 در تاریخ 19 ژوئن 2020 منتشر شد و با فروش 4 میلیون نسخه در 3 روز توانست عنوان پرفروش‌ترین بازی انحصاری سونی برای کنسول PS4 را به نام خود ثبت کند. از آن زمان تاکنون این بازی یک بروزرسانی مخصوص برای کنسول پلی استیشن 5 دریافت کرده است که با آن نرخ فریم بازی به 60 فریم بر ثانیه در PS5 می‌رسد.

 

the-last-of-us-بازی.jpg

 

این بازی در ادامه نیز توانست 300 جایزه از 576 جایزه‌ی بهترین بازی سال (Game of the Year) در سال 2020 را به خود اختصاص دهد و به یکی از پرافتخارترین بازی‌های ویدیویی تاریخ تبدیل شود. در حال حاضر بازی‌های The Witcher 3 و God of War به ترتیب با 280 و 260 جایزه بهترین بازی سال در مقام‌های دوم و سوم پرافتخارترین بازی‌ها قرار گرفته‌اند.

در هر صورت علاقه‌مندان به بازی The Last of Us می‌توانند از 11 شهریور 1401 نسخه اول و بازسازی شده‌ی The Last of Us را در پلتفرم دسکتاپ تجربه کنند. گفته می‌شود گرافیک این بازی شباهت بسیاری به نسخه‌ی دوم خواهد داشت و هم‌چنین هوش مصنوعی جدید، نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه و گزینه‌های بیشتر برای مبارزه هم از قابلیت‌های جدید The Last of Us Part 1 Remake خواهد بود.

 

the-last-of-us-1-بازی.jpg

 

همچنین شرکت سازنده این بازی در آوریل سال 2021 تایید کرد که دورنمای داستان بازی The Last of Us Part 3 نوشته شده است، اما هنوز خبر موثقی از زمان معرفی و انتشار نسخه‌ی بعدی موجود نیست.

 

the-last-of-us-3-بازی.jpg

 

نظر شما در مورد بازی The Last of Us Part 2 چیست؟ آیا از دید شما هم این بازی یکی از بهترین عناوین تاریخ است یا خیر؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *