لپ تاپ و بیشتر از لپ تاپ

لپ تاپ بخرم یا کامپیوتر؟

یک سوال مهم : لپ تاپ بخرم یا کامپیوتر خانگی؟

laptop or pc

یک سوال مهم : لپ تاپ بخرم یا کامپیوتر خانگی؟

امروزه بیشترین افرادی که از کامپیوتر های شخصی یا لپ تاپ ها استفاده می کنند ، شاید از کیفیت دستگاه خود رضایت چندانی نداشته باشند، چرا که بیشتر این افراد موقع خرید رایانه یا لپ تاپ عجولانه تصمیم گرفته یا با منطق سازگار با خود تصمیم نگرفته اند. برای همین ما این مقاله را تهیه نموده ایم تا افرادی که باز هم در دو راهی گیر کرده اند. بتوانند برای خود یک دستگاه متناسب با نیاز خود تهیه نمایند. برای همین توصیه می کنیم این مقاله را تا آخر بخوانید. و برداشت های خود را با دوستان خود در اشتراک بگذارید تا آنها هم مطلع شوند:

امروزه رایانه ها بر دو نوع هستند: یکی لپ تاپ ها و یکی هم PC های رومیزی.

شاید بیشتر افراد در ذهن خود به این فکر کنند که این دو دستگاه هیچ تفاوتی با هم ندارند. و لپ تاپ ها جا کم اشغال می کنند ، پس نتیجه این که لپ تاپ ها با صرفه ترند.  پاسخ ما به این چنین افراد منفی می باشد. چرا که این حرف کاملا اشتباه می باشد. برای این که بتوانید بهترین انتخاب را نمایید باید از این دو پرسش یکی را برای خود بر گزیده و با آن سازگار باشید:

۱- آیا من از افرادی هستم که از صبح تا شب با کامپیوتر هستم و سنگین ترین کار های گرافیکی را اعم از گیم و نرم افزار را در دستگاه اجرا می کنم.

۲- آیا من از افرادی هستم که کم ترین وفتم را در روز به کامپیوتر ارجاع داده وبیشتر کار هایی مثل گوش کردن به آهنگ یا ویدیو دیدن و یا وبگردی می کنم.

اگر شما از افرادی هستید که به گروه شماره اول شامل می شوید باید دستگاه کامپیوتر (PC) رو میزی را تهیه و خریداری کنید. واگر به گروه ۲ شامل می شوید یک دستگاه لپ تاپ هم می تواند نیاز های شما را بر آورده سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *