لپ تاپ و بیشتر از لپ تاپ

کروم بوک جدید ایسر با عمر باتری ۱۴ ساعتی

کروم بوک Acer 14

ایسر از کروم بوک جدید ۱۴ اینچی خودش رونمایی کرد. این دستگاه ۳۰۰ دلاری به ۴ گیگابایت رم و صفحه‌نمایش Full HD مجهز است. علاوه بر آن باتری این دستگاه قادر است تا ۱۴ ساعت عمر مفید داشته باشد.

 

کمپانی ایسر روز گذشته از کروم بوک جدید خودش رونمایی کرد که بارزترین مشخصه آن عمر باتری بسیار بالای ۱۴ ساعت در هر بار شارژ کردن است. کروم بوک ۱۴، نخستین مدل از کروم بوک‌های ایسر است که دارای بدنه‌ای تمام آلومینیومی خواهد بود و مانند تمامی کروم بوک‌های دیگر از سیستم‌عامل کروم ساخت گوگل بهره می‌برد.

کروم بوک جدید ایسر مجهز به ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و وزن تنها ۱۵۰۰ گرم است. هرچند مدل دیگری از این کروم بوک نیز وجود دارد. مدل دوم به ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده اینتل Celeron N3160 و صفحه‌نمایش HD با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ مجهز است.

همچنین این دستگاه به یک وب کم نیز مجهز شده است که قادر به خلق ویدیو‌های HD است. ایسر سعی کرده تا وب کم باکیفیتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد به همین جهت آن را مجهز به یک سنسوری با زاویه دید گسترده و تکنولوژی HDR کرده است. علاوه بر آن میکروفون دیجیتالی موجود در زیر وب کم و البته دو بلندگوی استریو این کروم بوک، آن را گزینه‌ای ایده آل برای مجریان ویدیوکنفرانس‌ها کرده است.

کروم بوک ۱۴ نخستین محصولی از ایسر است که به دو درگاه USB 3.1 مجهز شده است. از دیگر گزینه‌های ارتباطی آن نیز می‌توان به وای-فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۴.۲ و درگاه HDMI اشاره کرد.فروش هر دو مدل کروم بوک ۱۴ از ماه آینده عرضه خواهد شد و مدل قوی‌تر مجهز به ۴ گیگابایت رم نیز قیمتی برابر با ۳۰۰ دلار خواهد داشت. علاقه‌مندان قادر خواهند بود تا از امروز محصول جدید ایسر را پیش‌خرید نمایند.

تصاویری از کروم بوک جدید ایسر

acer-chromebook-14-6

acer-chromebook-14-5

acer-chromebook-14-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *