اخبار, تازه های تکنولوژی و مقالات

کارت گرافیک MSI Radeon RX 6900 XT GAMING X TRIO 16G، برنده جایزه انجمن سخت‌افزار اروپا

شرکت MSI اعلام کرده که کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT GAMING X TRIO 16G موفق شده عنوان «بهترین کارت گرافیک AMD در سال 2022» را از طرف انجمن سخت افزار اروپا به دست آورد.

شرکت‌های فعال در حوزه سخت‌افزار محصولات متنوعی را در نمایشگاه کامپیوتکس 2022 به نمایش گذاشتند. MSI هم با دست پر به این نمایشگاه آمده بود و محصولات متنوعی را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد.

در این میان کارت گرافیک قدرتمند MSI Radeon RX 6900 XT GAMING X TRIO 16G توجه بسیاری از گیمرها را به سوی خود جلب کرده است. به طوری که این محصول جایزه انجمن سخت افزار اروپا در سال 2022 را کسب کرد.

کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT GAMING X TRIO 16G

شرکت MSI اعلام کرد که کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT GAMING X TRIO 16G عنوان بهترین کارت گرافیک مبتنی بر AMD در سال 2022 را از سوی انجمن سخت افزار اروپا دریافت کرده است.

بیش از 100 عضو انجمن سخت افزار اروپا در یک همایش مجازی گرد هم آمده و به محصولات سخت‌افزاری مورد علاقه خود رای دادند و برندگان هشتمین جشنواره سالانه انجمن سخت افزار اروپا را معین کردند.

در این میان نام کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT GAMING X TRIO 16G شرکت MSI هم در میان برندگان قرار دارد. این در حالی است که سال گذشته هم کارت گرافیک MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G برنده این عنوان شده بود.

کسب عناوین برتر از سوی انجمن سخت افزار اروپا نشان‌دهنده کیفیت بالای ساخت آن محصولات بوده و دریافت جوایز متعدد محصولات MSI تصادفی نیست.

MSI برای چندین دهه پیشرو در صنعت سخت افزار کامپیوترهای شخصی با کارایی بالا بوده است. کارت‌های گرافیک MSI در سراسر جهان به دلیل طراحی‌های حرارتی مؤثر، عملکرد عالی در بازی و هویت‌های بصری نمادین شهرت دارند.

کارت‌های گرافیک سری GeForce 30 و Radeon 6000 این شرکت از  جدیدترین فناوری‌های گرافیکی مانند Ray Tracing و DLSS و FSR بهره می‌برند.

کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT سطح جدیدی از کارایی را به همراه تکنولوژی‌های پیشرفته مانند رهگیری پرتو برای یک تجربه فوق العاده در 4K ارائه می‌دهد.

مدل Radeon RX 6900 XT GAMING X TRIO با ظاهری تازه به روز رسانی شده تا در عین زیبایی تعادلی میان کارایی، خنک کنندگی و عملکردی بدون نویز ایجاد نماید.

فناوری Mystic Light نیز جذابیت زیبایی را به این مدل بخشیده و البته که می‌توان از طریق نرم افزارهای مخصوص MSI آن را با قطعات دیگر همگام سازی نمود. کارت مذکور از فن‌های Torx Fan 4.0 و لوله‌های ناقل حرارت در تماس مستقیم با پردازنده گرافیکی و همچنین بک پلیت فلزی بهره می‌برد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *