معرفی گجت ها

پاناسونیک گجت جان سخت تازه ای معرفی کرد؛ با تاف بوک FZ-T1 آشنا شوید

تاف بوک FZ-T1

محصولات سری Toughbook (تاف بوک) پاناسونیک شاید در گروه ارزان ترین گجت های جان سخت نباشند با این حال آنقدر استحکام دارند که بشود از آنها در تمامی محیط های کاری خشن بهره گرفت. تاف بوک مدل FZ-T1 نیز عضو تازه این خانواده است که از نظر استحکام پیرو نسل قبلی اش است منتها با ابعادی کوچک تر طراحی شده.

FZ-T1 در نگاه نخست شبیه به یک گوشی به نظر می رسد با این حال پاناسونیک از آن تحت عنوان دستگاه «قابل حمل» یاد کرده. این گجت در قالب دو نسخه پشتیبانی کننده از وای فای و همچنین 4G معرفی شده که البته قابلیت های صوتی متنوعی دارد اما نمی توان کارکردهایی شبیه به یک موبایل را از آن انتظار داشت.

تاف بوک FZ-T1 به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی مجهز است و یک نمایشگر ۵ اینچی 720p نیز آن را همراهی می کند. این نمایشگر در زیر باران یا افشره آب قابل استفاده است و اگر دستکش داشته باشید هم باز می توانید با آن کار کنید. توان پردازشی این گجت را هم یک چیپست اسنپدراگون ۲۱۰ تامین می نماید که دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز همراهی اش می کند و اندروید ۸.۱ اوریو نیز از قبل روی آن بارگذاری شده.

محصولات گروه تاف بوک بیشتر توسط شرکت ها و سازمان ها خریداری می شوند

همانطور که از فهرست مشخصات این موبایل مشخصه شدید دستگاه در ظاهر امکاناتی شبیه به گجت های سال ۲۰۱۴ را دارد با این حال قابلیت های امروزی دیگری نیز برای آن در نظر گرفته شده که شاید جالب توجه باشند. برای مثال این گجت از استاندارد IP68 برخوردار است و استاندارد نظامی MIL-STD-810G را دریافت نموده که آن را دربرابر گرد و غبار، سقوط از ارتفاع ۱.۵ متر و همچنین آب مقاوم می کند. محصول تازه پاناسونیک همچنین در بازه دمایی منفی ۱۰ تا ۵۵ درجه سانتی گراد کارایی خود را حفظ میکند.

تاف بوک FZ-T1 همچنین دارای اسکنر بارکد است که از طریق دو دکمه سخت افزاری قابل کنترل خواهد بود. یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این گجت را تامین می نماید که می توانید بدونید نیاز به خاموش کردن تاف بوک آن را تعویض نمایید. باتری های اضافه، محافظ صفحه و نگهدارنده کمربند نیز کیت لوازم جانبی این گجت را در برمی گیرند.

نسخه وای فای این گجت قیمتی در حدود ۱۳۳۱ دلار دارد و مدل 4G که اواسط شهریورماه به بازار عرضه می گردد ۱۴۱۵ دلار قیمت گذاری شده است. اضافه کنیم با در نظر داشتن مشخصاتی که به آن اشاره شد گروه محصولات تاف بوک بیشتر توسط سازمان ها و شرکت ها خریداری می شوند و به همین خاطر است که قیمت نسبتا بالایی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *