تازه های تکنولوژی و مقالات

اینستاگرام هم قطع شد؛ فیلتر اینستاگرام و تلگرام در ایران (10 دی 96)

اینستاگرام هم قطع شد؛ هم زمان با فیلتر تلگرام ، اینستاگرام هم در ایران فیلتر شد. از ساعاتی پیش،دو اپلیکیشن اینستاگرام و تلگرام در ایران با قطعی و اختلال شدید مواجه شده و به نظر می رسد فیلتر اینستاگرام و تلگرام در ایران جدی باشد.

همانطور که به اطلاع شما رساندیم ، امروز یک شنبه 10 دی ماه 96 تلگرام در ایران قطع شد. حالا به نظر می‌رسد که اینستاگرام نیز با همان مشکل مواجه شده و اینستاگرام نیز در ایران فیلتر شده باشد. گزارش های کاربران از سراسر ایران حاکی از قطعی اینستاگرام و تلگرام در کشور بوده و به نظر می‌رسد 3 اپراتور موبایل همراه اول ، ایرانسل و رایتل بیشتر از سرویس دهنده های ADSL با اختلال در اینستاگرام و تلگرام مواجه باشند.

هرچند که پیگیری های گجت نیوز از روابط عمومی های هر 3 اپراتور  همراه اول ، ایرانسل و رایتل مبنی بر علت فیلتر تلگرام و اینستاگرام در ایران نتیجه ای در بر نداشت، اما خبرگزاری صدا سیما به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که با تصمیم سطوح عالی امنیتی فعالیت تلگرام و اینستاگرام فقط به طور موقت محدود می شود.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعی و اختلالت اینستاگرام و تلگرام در ایران، این خبر به روز خواهد شد.

اگر شما هم امروز برای استفاده از اینستاگرام و تلگرام دچار مشکل شده اید، لطفا ضمن اعلام نام سرویس دهنده اینترنت و شهر محل سکونت خود، در بخش نظرات ما و دیگر کاربران گجت نیوز را از آن مطلع سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *