تازه های تکنولوژی و مقالات

اضافه کردن۷۰ اموجی جدید توسط اپل به نسخه جدید iOS

اضافه کردن۷۰ اموجی جدید توسط اپل به نسخه جدید iOS –

امروز روز جهانی اموجی‌ است و به همین دلیل اپل فرصت را غنمیت شمرده تا کاراکتر‌های اموجی‌ جدیدی که قرار است در آینده‌ای نزدیک به سیستم عامل تمامی محصولات این شرکت یعنی آیفون، آیپد و اپل واچ اضافه شوند را معرفی کند.

بدین ترتیب کاربران با به روزرسانی رایگان سیستم عامل iOS 12، حدوداً ۷۰ کاراکتر جدید را به اموجی‌های خود اضافه خواهند کرد.

اموجی‌

در میان این ۷۰ شخصیت جدید، اشخاصی با موهای قرمز، سفید یا فرفری دیده می‌شوند و حتی برخی از آنها نیز طاس هستند. این مسئله می‌تواند بدین دلیل باشد که تمامی کاربران بتوانند شخصیت‌هایی بسیار شبیه به خود را در نوار اموجی‌ها ببینند و از آنها با خشنودی استفاده کنند.

اموجی‌

علاوه بر این اپل قصد دارد ۴ اموجی‌ مختلف نیز برای حالت‌های جدیدی از صورت زرد رنگ همیشگی عرضه کند. ضمن اینکه ۴ حیوان جدید نظیر کانگورو، طوطی، خرچنگ و طاووس به همراه ۴ غذای تازه به لیست کاراکتر‌های موجود اضافه خواهند شد.

اموجی‌

شاید کاراکتر‌ نظرقربانی به اموجی پرطرفداری میان کاربران ایرانی تبدیل شود

دوستداران فیلم‌ های ابرقهرمانانه هم می‌توانند خوشحال باشند چرا که اموجی‌ های مختلفی در این حوزه توسعه یافته‌ که می‌توانند رضایت آنها را جلب کنند.

پیشتر کمپانی کوپرتینویی ۱۳ اموجی جدید را در رابطه با معلولیت های حرکتی، شنوایی و بینایی به «کنسرسیوم یونیکد» پیشنهاد کرد.

در این مجموعه اموجی هایی از قبیل سگ راهنما، افرادی با عصای سفید یا ویلچر، سمعک، علامت هایی درباره ناشنوا بودن فرد و اندام مصنوعی به چشم می خورد.

اموجی‌

علاوه بر این به منظور حفظ تنوع نژادی و برابری جنسیتی، کاراکتر ها در قالب مرد و زن و با رنگ های مختلف طراحی شده بودند.

به گفته‌ی اپل تمامی این اموجی‌ها توسط کنسرسیوم یونیکد تایید شده و قرار است تا پایان سال میلادی به لیست فعلی اضافه شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *