دسته‌بندی نشده

اضافه شدن حالت شب به واتس اپ برای بهبود عکاسی در نور کم

واتس اپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان دنیاست که در حال حاضر تحت تملک فیسبوک بوده و بیش از 1.2 میلیارد کاربر فعال دارد. نرم افزار مورد بحث به صورت مداوم به روزرسانی شده و ویژگی های جدیدی مانند رمزگذاری دوطرفه، تماس تصویری، اشتراک گذاری فایل های مختلف و -احتمالاً به زودی- قابلیت پین کردن پیام ها را کسب کرده است.

 

حال بر اساس اطلاعاتی که در وبسایت ترجمه واتس اپ (محلی برای ترجمه بخش های مختلف اپلیکیشن به زبان های گوناگون توسط کاربران) مشاهده شده، به ویژگی جدیدی تحت عنوان «Night Mode» یا حالت شب اشاره شده که از قرار معلوم، با حالت شب در سایر نرم افزارها که رنگ نوشته ها و پس زمینه را برای کاهش فشار به چشم کاربر در محیط تاریک تغییر می دهند، تفاوت دارد.

Night Mode در واتس اپ به یکی از قابلیت های جدید رابط کاربری دوربین اپلیکیشن اشاره دارد که در حال حاضر، بسیار ساده بوده و امکانات محدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد. ویژگی جدید در واقع برای بهبود تصویربرداری در نور کم معرفی شده و البته هنوز مشخص نیست که آیا تاثیری در کیفیت تماس های تصویری خواهد داشت یا خیر.

لازم به ذکر است که درخواست ترجمه قابلیت مورد بحث، در بخش مربوط به iOS وبسایت واتس اپ رؤیت شده که با توجه به این امر، احتمالاً حالت شب ابتدا برای صاحبان محصولات اپل عرضه شده و سپس به دست کاربران اندروید خواهد رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *