اخبار, تازه های تکنولوژی و مقالات

استفاده سامسونگ از گوشی آیفون در تبلیغات خود کار دست این شرکت داد

سامسونگ با انجام یک اشتباه فاحش، در تبلیغات خود از گوشی‌های شرکت رقیب استفاده کرده و به جای گوشی‌های گلکسی به معرفی گوشی‌های آیفون روی آورده است.

به نظر می‌آید یکی از کارمندان بخش تبلیغات سامسونگ اشتباهی را مرتکب شده و گوشی‌های شرکت آیفون را تبلیغ کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، ظاهراً فردی که مسئول به‌روزرسانی اپلیکیشن سامسونگ ممبر (Samsung Member) در کره‌ جنوبی است، از تصویر یک آیفون استفاده کرده تا این اپلیکیشن را تبلیغ کند.

البته این تصویر به مدل خاصی از یک آیفون اشاره ندارد اما بریدگی روی نمایشگر تداعی کننده گوشی آیفون است. البته در این تصویر سه گوشی پشت سر هم قرار دارند که هر سه‌ دارای بریدگی روی نمایشگر هستند.

 

تبلیغ اپل توسط سامسونگ

 

این اشتباه موجی از انتقادات و کامنت‌های منفی را روانه این شرکت کرده و بعضی کاربران اعلام کردند: اینطور که به نظر می‌رسد، در سامسونگ یک سری افراد وجود دارند که خودشان از یک گوشی دیگر استفاده می‌کنند.

این موضوع باعث شد سامسونگ به خودش بیاید و بلافاصله با انتشار پستی، ضمن اشاره به اشتباه صورت گرفته، اعلام کند که تصویر جایگزین خواهد شد. البته در این پست هیچ اشاره‌ای به نوع این گوشی نشده است:

سلام، اینجا گلکسی استور است. شخصی که مسئول این تبلیغ بوده، در طراحی بنر اشتباهی مرتکب شده است. تصویر این بنر اصلاح و به زودی جایگزین خواهد شد. این شرکت تلاش می‌کند که خدمات بهتری را به شما ارائه دهد.

البته این بنر خیلی زود تغییر کرد اما گوشی همچنان همان گوشی است با یک حفره‌ بسیار کوچک در قسمت بالای نمایشگر که به وضوح مشخص است با فتوشاپ آن هم نه به صورت خیلی حرفه‌ای صورت گرفته است.

 

تبلیغ اپل توسط سامسونگ

 

نکته‌ دیگر اینکه تصویر جدید را نمی‌توان به پرچم‌دارهای سامسونگ هم نسبت داد و باز هم در نگاه نخست شبیه به پرچم‌داران اپل است. البته این اولین بار نیست که سامسونگ مرتکب چنین اشتباهی می‌شود.

 چند ماه پیش شرکت کره‌ای در توییتر از گوشی تاشوی اوپو فایند N تعریف کرده بود و چند باری هم  مسئول توییتر سامسونگ با استفاده از یک آیفون، توییت‌های خود را منتشر کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *