اخبار, تازه های تکنولوژی و مقالات

آنتوتو لیست سریع‌ ترین گوشی‌های ماه می را منتشر کرد؛ ادامه صدرنشینی Black Shark 5 Pro

 

بنچمارک آنتوتو امروز در گزارشی بهترین گوشی‌های ماه می 2022 خود را در سه گروه پرچم‌دار، بالارده و میان‌رده معرفی کرده است. در ادامه به بررسی این لیست می‌پردازیم.

 بنچمارک آنتوتو لیستی از بهترین اندرویدی‌های ماه منتشر کرده است. در رده پرچم‌دار، Snapdragon 8 Gen 1 هنوز بهترین گزینه به شمار می‌آید و هنوز اولین دستگاه‌های مجهز به تراشه جدید کوالکام یعنی Snapdragon 8 Plus Gen 1 به بازار راه پیدا نکرده‌اند.

 

گوشی Black Shark 5 Pro با امتیاز میانگین 1,048,179 به رتبه اول دست پیدا کرده و نسخه دارای دوربین زیر نمایشگر گوشی هوشمند Red Magic 7 Pro با میانگین 1,032,445 به رده دوم رسیده است. جایگاه سوم نیز به Lenovo Y90 اختصاص دارد.

 

بهترین گوشی های پرچم دار ماه می آنتوتو

 

 

باید به این نکته اشاره کنیم که Black Shark 5 Pro به دلیل ترکیب حافظه SSD و UFS 3.1 سریع‌تر از رقبا عمل کرده و Red Magic 7 Pro نیز از خنک کننده بهتری نسبت به سایر گزینه‌ها برخوردار است.

در این لیست همچنین دو مدل با تراشه Dimensity 9000 به چشم می‌خورند. گوشی VIVO X80 احتمالاً به دلیل عملکرد گرافیکی ضعیف‌تر نسبت به رقبا، در رده چهارم قرار گرفته است.

در گروه بالارده، 8 مورد از 10 مورد به تراشه مدیاتک مجهز هستند و بیشتر آن‌ها از پردازنده Dimensity 8100 استفاده می‌کنند. در این گروه گوشی VIVO S15 Pro با میانگین 814,995 به رتبه اول دست یافته است.

 

 

بهترین گوشی های میان رده ماه می آنتوتو

 

لیست گوشی‌های میان رده نسبت به ماه گذشته تغییری نداشته و در این گروه محصولات مجهز به Snapdragon 778G عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته‌اند.

 

بهترین گوشی های میان رده ماه می آنتوتو

 

 

iQOO Z5 با رم LPDDR5 و  UFS 3.1 در رتبه اول قرار دارد و Xiaomi Civi 1S و Honor 60 Pro رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *