تازه های تکنولوژی و مقالات

فرمور 5.50 پلی استیشن 4 با قابلیت Supersampling بزودی منتشر می شود

سرانجام جزئیات جدیدی از به روزرسانی جدید پلی استیشن 4 با نام 5.50 منتشر شد. مهم تر از همه، حالت Supersampling در این آپدیت به کنسول میان نسلی پلی استیشن 4 پرو اضافه خواهد شد. در این حالت، بازی هایی که از این فناوری پشتیبانی نمی کنند پس از دریافت روزرسانی ویژگی مذکور را دریافت خواهند کرد.

البته بهره مند شدن از این قابلیت با توجه به مانیتور شما و بازی انتخابی متفاوت خواهد بود و ممکن است شاهد تغییراتی در نرخ فریم بازی باشید و یا هیچ تغییری در کیفیت بازی شما ایجاد نشود.

اگر با ویژگی Supersampling آشنایی دارید، باید بدانید که با استفاده از این قابلیت، کنسول پلی استیشن 4 پرو بازی های در حال اجرای شما را با رزولوشن بالاتری رندر می کند و آن را با توجه به قابلیت هایی مانیتور شما، با کیفیت تمام اچ دی نشان می دهد.

در این حالت بر خلاف حالت Boost که تاثیرگذاری اصلیش روی سرعت نرخ فریم است، کیفیت تصاویر دریافتی شما از سمت نمایشگر افزایش می یابد. جدا از قابلیت Supersampling موارد دیگری نیز در این آپدیت به سیستم عامل پلی استیشن 4 اضافه خواهند شد.

یکی از این قابلیت های اصلی Teams نام دارد که در آن می توانید با دوستان پلی استیشینی خود چت کرده، مسابقه داده و در رویدادهای مختلفی شرکت کنید. همچنین سرانجام امکان پاک کردن اعلان های کنسول نیز برای شما فراهم شده است.

یکی از قابلیت های این فرمور به اضافه شدن امکان دسته بندی بازی های موجود در اکانت شما بر اساس نحوه ای که آن ها را خریداری کرده اید بر می گردد، بر اساس این قابلیت، بازی ها با توجه به آن که آن ها را از فروشگاه پلی استیشن دریافت کرده یا از سرویس پلی استیشن پلاس به صورت رایگان گرفته اید، قابل دسته بندی هستند.

ممکن است در زمان انتشار این به روزرسانی که هنوز تاریخ رسمی برای ارائه آن اعلام نشده، ویژگی های جدیدی نیز به آن اضافه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *