لپ تاپ و بیشتر از لپ تاپ

شیائومی نوت بوک ایر معرفی شد؛ نخستین لپ تاپ شیائومی قدرتمندانه از راه رسید

شیائومی نوت بوک ایر

شیائومی نوت بوک ایر نام لپ تاپ جدید این غول چینی دنیای فناوری است که دقایقی پیش رسماً از آن رونمایی شد. این خانواده از نوت بوک‌ها دارای دو مدل مختلف 12 و 13 اینچی بوده که با مشخصاتی مناسب دارای قیمت 525 و 700 دلار هستند. شیائومی این محصولات را 2 آگوست (12 مرداد) روانه بازار خواهد کرد.

 

تقریباً بیش از یک سال پیش بود که برای نخستین بار خبر تولید لپ تاپ توسط کمپانی شیائومی در خروجی وب‌سایت‌های مربوطه قرار گرفت و از همان ابتدا به نظر می‌رسید که شیائومی درست همانند صنعت گوشی‌های هوشمند، در این عرصه نیز می‌تواند قدرتمندانه ظاهر شود. حال 1 سال و نیم از آن خبر می‌گذرد و این کمپانی چینی رسماً از لپ تاپ خود به نام شیائومی نوت بوک ایر (Xiaomi Mi Notebook Air) رونمایی کرد و تمامی تفکرات خوبی که در ارتباط با این محصول داشتیم به وقوع پیوست.

شیائومی نوت بوک ایر

شیائومی نوت بوک ایر همان‌طور که گذشته به آن اشاره کرده بودیم، در دو نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد شد. مدل کوچک‌تر حاوی صفحه نمایش 12.5 اینچی بوده و این در حالی است که مدل بزرگ‌تر 13.3 اینچی آن نیز به فروش می‌رسد. هر دو این محصولات توسط شیشه‌ی مقاوم 7H پوشش داده می‌شوند. ظاهراً شیائومی با عرضه این محصول قصد دارد تا رقابت نزدیکی را با مک بوک‌ها اپل داشته باشد. این محصولات در کنار کیفیت ساخت بالا، از مشخصات قدرتمند و همچنین ضخامت بسیار کمی برخوردارند تا رقابت در عرصه‌ی اولترابوک‌های بازار بیش از پیش جذاب شود.

اول از هر چیزی باید بگوییم که تا به امروز نام رسمی این لپ تاپ را نمی‌دانستیم؛ اما از این به بعد می‌توانیم این دو مدل را با نام شیائومی نوت بوک ایر 12.5 و 13.3 اینچی صدا بزنیم.

شیائومی نوت بوک ایر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *