تازه های تکنولوژی و مقالات

این پتنت اپل باز هم از احتمال عرضه قلم استایلوس برای آیفون حکایت دارد

چند هفته قبل پتنتی متعلق به اپل منتشر شد که مدل جدیدی از Apple Pencil را به نمایش می گذاشت، و به نظر می رسید با آیفون هم سازگار باشد. همین موضوع کافی بود تا گمانه زنی ها آغاز شود و احتمال پشتیبانی از قلم، دست کم در مدل های پلاس آیفون قوت گیرد.

 

حال پتنت جدیدی از این کمپانی پدیدار شده که راهکار اپل را نگهداری و جابجایی ساده و ایمن Pencil همراه با آیپد نشان می دهد، و البته اندک اشاره ای به سازگاری با آیفون نیز دارد.

 

در تصاویر مربوط به این سند، قاب های محافظ و کاورهای استاندارد محصولات اپل را می بینیم که قسمت مخصوصی در کناره آنها برای قرار دادن Apple Pencil تعبیه گشته، و در توضیح آن نیز به سازگاری این دسته لوازم جانبی با محصولاتی از جمله موبایل ها و تبلت ها اشاره شده.

 

البته صرفاً به خاطر همین عبارت نمی توان نتیجه گرفت که آیفون به قلم استایلوس مجهز می گردد. توضیحاتی که همراه پتنت ها ارائه می شوند معمولاً آنقدر کلی و مبهم هستند که مطالعه دقیق آنها خسته کننده و بی نتیجه خواهد بود. با این حال، واضح است که اهالی کوپرتینو قصد دارند برای نگهداری از Apple Pencil چاره ای بیندیشند.


 

حداقل با وجود این حلقه مخصوص در کنار کاورهای هوشمند آیپد پرو، دیگر نیازی نیست نگران نحوه حمل، گم شدن یا جا گذاشتن قلم باشید. گفتنیست درخواست ثبت این پتنت به سه ماهه سوم سال 2015 میلادی بر می گردد، که به تازگی از سوی اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *