معرفی گجت ها

این دستگاه به شما کمک می‌کند وسایلتان را پیدا کنید

Magnasonic_Wireless_Key_finder_610x354

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که وسایلی مثل کیف پول و دسته کلید را هر روز گم می‌کنید؟ و یا آیا با کسی زندگی می‌کنید که چنین است؟ آیا در خانه‌ی شما برخی وسایل مثل کلید ماشین توسط همه‌ی اعضای خانواده استفاده می‌شوند و هر کس برای پیدا کردن آن با مشکل مواجه است؟ در هر صورت به شما پیشنهاد می‌شود یکی از دستگاه‌های پیدا کننده‌ی ساخت شرکت مگناسونیک (Magnasonic) تهیه کنید تا راحت‌تر بتوانید وسایلی که گم می‌کنید را پیدا کنید.

هر بسته‌ی پیدا کننده‌ی مگناسونیک دارای یک دستگاه کنترل از راه دور کوچک با چهار دکمه در چهار رنگ مختلف به همراه چهار دریافت کننده می‌باشد. این دریافت کننده‌ها هر کدام به رنگ یکی از دکمه‌های روی کنترل هستند. دو تای آن‌ها سر کلیدی هستند که به دسته کلید وصل می‌شوند و دو تای دیگر نازک هستند و حالت برچسبی دارند. می‌توان آن‌ها را به پشت کنترل تلویزیون و یا هر وسیله‌ی دیگری چسباند یا حتی درون کیف پول قرار داد. با فشار دادن دکمه‌ی مربوط به هر دریافت کننده از روی کنترل، دریافت کننده شروع به بوق زدن با صدای بلند می‌کند تا بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید.

امواج بکار رفته در این پیدا کننده‌ی بی‌سیم، امواج بلوتوث و یا وای فای نیستد و در کل فناوری بکار رفته در این وسیله، فناوری بالایی نیست ولی برای مصارف خانگی یک وسیله‌ی ایده آل می‌باشد. برد این وسیله حدود ۲۴ متر است که برای اکثر خانه‌ها مناسب است. پیدا کننده‌ی مگناسونیک به قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد ولی اگر تا قبل از ۱۹ ماه جولای یکی خریداری کنید می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف keycnet، پنج دلار تخفیف بگیرید و آن را به قیمت ۲۵ دلار خریداری کنید

shoptronics_2268_55311614

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *