تازه های تکنولوژی و مقالات

ایرپاد ۲ با قابلیت حذف نویز به بازار می‌آید؟

مؤسسه مالی معتبر بین‌المللی بارکلیز، آخرین گزارش تحلیلی خود را منتشر نمود و با بررسی شواهد و ارقام موجود، مدعی شد که فروش کم پرچمداران جدید اپل یعنی آیفون 8 و آیفون 10 نتوانسته تاثیری منفی بر جای بگذارد و به نوعی با فروش مطلوب و ادامه دار موبایل‌های قبلی اپل جبران شده است. بر اساس همین گزارش، تحلیلگران بارکلیز همچنین احتمال می‌دهند که ایرپاد ۲ با قابلیت حذف نویز در سال ۲۰۱۹ به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

به نظر نمی‌رسد که اندازه کوچک و طراحی ظریف ایرپاد‌های اپل، اجازه دهد تا قابلیت حذف نویزی شبیه به هدفون‌های بیتس استودیو ۳ را در آنها تعبیه گردد اما بارکلیز احتمال می‌دهد که طراحی نسل بعدی این ایرباد‌ها، از لحاظ ظاهری تغییر خواهند کرد تا ویژگی‌های جدیدی را به خود اضافه کنند. البته این شرکت اعلام نموده که منظور از قابلیت حذف نویز تنها به استفاده از روش‌های آنالوگ فیزیکی اشاره داشته باشد و به هیچ وجه نخواهد توانست ویژگی حذف نویز فعال هدفون‌های استودیوی بیتس را به ارمغان آورد.

نسل نخست ایرپاد‌ها در آذر ماه سال ۲۰۱۶ معرفی شدند اما اپل دقیقاً اعلام نکردهنسل دوم این اپرباد‌‌ها چه زمانی به بازار خواهند آمد. به گزارش بلومبرگ کمپانی کوپرتینویی قصد دارد ایرپادهایی که ابتدا در سال 2016 عرضه شدند را به روزرسانی کرده و قابلیت هایی مانند چیپ وایرلس بهبودیافته و امکان فعال سازی فرمان‌های صوتی با گفتن عبارت «Hey Siri» را به آنها بیفزاید. بعد از سال 2018، مقاومت در برابر آب نیز از قابلیت هایی است که راه خود را به ایرپادهای اپل باز خواهد کرد.

تحلیلگران موسسه‌ی مالی مذکور پیش بینی می‌کنند که ایرپاد‌ها به فروش مطلوب خود ادامه خواهند داد و تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، ۳۰ میلیون نسخه از آن‌ها فروخته خواهد شد. البته این احتمال وجود دارد که قیمت ایرپاد‌ها در نیمه‌ دوم سال ۲۰۱۸ میلادی کمتر شود. به همین دلیل است که نسل جدید ایرپاد تا قبل از سال میلادی آینده به بازار عرضه نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *