دسته‌بندی نشده

امکان اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام در آپدیت جدید + آموزش

اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام یکی از خواسته‌های همیشگی کاربران این شبکه اجتماعی بوده و حالا در آپدیت جدید امکان قراردادن آهنگ مورد علاقه کاربران به استوری های اینستاگرام فراهم شده است.

تا پیش از این، کابران برای اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام از اپلیکیشن‌های جانبی استفاده می‌کردند؛ حالا اینستاگرام در آخرین آپدیت خود، امکان قرار دادن آهنگ بر روی استوری را فراهم کرده تا کاربران بیش از پیش به جذابیت استوری‌های خود بیافزایند.

تنها ضعف فعلی، عدم امکان انتخاب آهنگ از حافظه گوشی است. در واقع موزیک هایی که می‌خواهید بر روی استوری خود قرار دهید می‌بایست در آرشیو اینستاگرام موجود باشد. اما خبر خوب این است که در پی قراردادهای اینستاگرام با ناشران مطرح موسیقی در جهان، نظیر سونی و وارنر موزیک، حجم بسیار بالایی از آهنگ‌های مختلف در آرشیو موجود است.

آموزش اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام

اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام کار بسیار ساده ای است و تنها 3 قدم برای انجام این کار باید برداشته شود. در قدم اول، ویدیو یا عکس خود را وارد استوری کرده و در قدم دوم از بخش استیکر‌ها، استیکر موزیک (Music) را پیدا و انتخاب کنید. در قدم سوم تنها کافیست آهنگ مورد علاقه خود را جستجو کرده و به استوری اضافه کنید؛ توجه داشته باشید که از بخش Moods امکان انتخاب یک آهنگ بسته به سلیقه و البته حال و هوای استوری شما امکان پذیر است. در پایان، استوری شما با آهنگ انتخابی برا فالورهای شما پخش شده و اطلاعات مربوط به آهنگ انتخابی، نظیر نام آهنگ و خواننده آن به نمایش در خواهد آمد.

لازم به ذکر است که برای استفاده از قابلیت اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام ، می‌بایست اپلیکیشن آن را به آخرین نسخه (51 و بالاتر) به روز رسانی کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی به مرور برای مناطق مختلف جهان عرضه شده و ممکن است برای دریافت آن کمی با تاخیر مواجه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *