معرفی گجت ها

با موس لاجیتک MX Vertical بیشتر آشنا شوید

موس لاجیتک MX Vertical – من خیلی از موس یا به قولی همان موشواره (!) استفاده نمی کنم، در حقیقت اصلا استفاده نمی کنم ولی می دانم هنوز خیلی ها از این ابزاری که اولین بار تعامل با کامپیوتر شخصی را به من آموخت، استفاده می کنند.

امروز موس لاجیتک MX Verticalبا هدف ارگونومی بهتر برای افرادی که از این ابزار زیاد استفاده می کنند، ارایه شده است.

موس لاجیتک MX Vertical

موس لاجیتک MX Vertical

این ابزار عجیب که شاید در نگاه اول بگویید این چیست، موس لاجیتک MX Vertical است! همانطور که می بینید همانند نامش تقریبا یک موس عمودی است و اگر دقیقنش (!) را بخواهید، زاویه 57 درجه ای با سطح میز تشکیل می دهد.

این موس که ادعا می شود به دلیل طراحی ارگونومیکش تا 10٪ فعالیت ماهیچه ای را کاهش می دهد حتی تا دقت 4000DPI را پشتیبانی می کند تا با این حساسیت بالا، برای جا به جا شدن در تصویر نیاز نباشد خیلی موس را تکان بدهید!

یک دکمه روی بالای موس دیده می شود و اگر شما هم مثل ما از این حد بالای حساسیت کمی نگران هستید، باید بدانید کار آن دکمه تغییر حساسیت ماوس در لحظه است تا اگر بازی می خواهید بکنید یا موارد حساس دیگر، بتوانید تمرکز بیشتری داشته باشید.

موس لاجیتک MX Vertical با پورت Type C شارژ می شود و تا 4 ماه نیاز به شارژ ندارد که برای یک ماوس بی سیم خیلی جذاب به نظر می رسد. همچنین این موس می تواند با چند دستگاه جفت باشد و راحت تر بین آن ها جا به جا شوید.

قیمت موس لاجیتک MX Vertical برابر 100 دلار است که خرید آن کاملا بستگی به نیاز شما دارد و پاسخ من شخصا با توجه به نیازم یک کلمه است، نه! اما به این نوآوری و خلاقیت که سبب قلقک ذهن ما شده، آفرین می گویم. نظر شما چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *