لپ تاپ و بیشتر از لپ تاپ

معرفی نسخه جدید اولترابوک ZenBook 13 ایسوس با پردازشگر گرافیکی مستقل

هنوز بسیاری منتظر هستند تا اینتل و AMD با کمک یکدیگر امکان تعبیه پردازشگرهای گرافیکی مستقل را در لپ تاپ های فوق باریک فراهم آورند. اما کمپانی ایسوس زودتر از بقیه و با همراهی انویدیا موفق به تولید اولترابوک ZenBook 13 با این ویژگی منحصر به فرد شده است.

حالا محصول فوق باریک ایسوس به شماره مدل UX331 و میزبانی از چیپ گرافیکی MX150 جی فورس، باریک ترین لپ تاپ دنیاست که با پردازنده گرافیکی مستقل راهی بازار خواهد شد. این در حالی است که محصول جدید تایوانی ها تنها ۱.۲۷ سانتی متر ضخامت و ۱.۳۳ کیلوگرم وزن دارد. ضمن این که شرکت سازنده یک درگاه USB-C و دو درگاه USB 3.0 نیز برای محصول خوش ساخت خود در نظر گرفته است.

نمایشگر ۱۳ اینچی لمسی با رزولوشن تمام اچ دی ، ۸ گیگابایت رم، پردازنده Core i5-8250U اینتل و باتری با دوام ۱۴ ساعته از دیگر ویژگی های سخت افزاری ZenBook 13 جدید ایسوس است. البته به طور قطع این دوام باتری شامل اجرای بازی های سنگین نمی شود.

اولترابوک new ZenBook 13 ایسوس

با آن که چیپ گرافیکی جی فورس MX150 انویدیا همچنان از نمونه های متوسط موجود روی رایانه های رومیزی ضعیف تر است، اما به راحتی از پس اجرای بازی های معمولی چون Overwatch روی رایانه همراه و فوق باریک ایسوسی شما برخواهد آمد.

نکته دیگر آن که تست های اولیه UX331 نشان می دهد که برای مصرف بهینه تر باتری درصدی از کلاک هسته های پردازنده MX150 کاهش یافته، بنابراین نباید انتظار عملکرد مشابه را در مقایسه با دیگر لپ تاپ های سنگین وزن تر بهره مند از آن داشت.

اولترابوک ZenBook 13 جدید ایسوس قرار است قیمت ۹۹۹ دلار به زودی روانه بازار شود.

 

شما می توانید با کلیک کردن روی عکس زیر از موجودی و قیمت جدید ترین مدل های لپ تاپ با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *