معرفی گجت ها

قاب محافظ Moment برای آیفون 10 به همراه چهار لنز کلیپسی قدرتمند معرفی شد

قاب محافظ Moment برای پرچمدار اپل معرفی شد. این قاب محافظ آیفون 10 اپل علاوه بر داشتن استحکام و زیبایی، به همراه چندین لنز کلیپسی عرضه می‌شود.

در گذشته، به خاطر محدودیت‌هایی که دوربین‌های گوشی های هوشمند داشتند، استفاده از لنزهای کلیپسی دوربین بین کاربران متداول شد. اما اکنون و به لطف مجهز شدن گوشی ها به دوربین‌های دوگانه، لنزهای دارای زاویه باز و سنسورهای تصویربرداری بسیار پیشرفته، رفته رفته میل کاربران به استفاده از این لوازم جانبی کم شده است.

با وجود علاقه کم کاربران به لنزهای کلیپسی، کمپین شرکت Moment برای Moment 2.0 در سال جاری در وب سایت کیک استارتر، سبب شد کاربران باز به آن‌ها روی بیاورند. این شرکت به تازگی یک مجموعه لوازم جانبی مخصوص آیفون 10 معرفی کرده است که شامل یک قاب محافظ و چند لنز دوربین می‌شود. با استفاده از این قاب محافظ آیفون ایکس و لنزهای آن، توانایی‌های دوربین فوق‌العاده این گوشی موبایل باز هم افزایش پیدا می‌کند.

قاب محافظ Moment

به عبارت دیگر، می‌توان به قاب محافظ Moment برای آیفون 10، لنزهای مختلفی متصل کرد. یکی از مزایای مهم این مجموعه برخلاف بیشتر قاب‌های محافظ و لنزهای کلیپسی، داشتن ظاهری زیبا است. این لنزها به انواع تله فوتو، دارای زاویه باز، سوپر واید (دارای زاویه بسیار باز) و ماکرو تقسیم می‌شوند. با وجود پیشرفت بسیار زیاد سنسورها و لنزهای دوربین‌های گوشی های پرچمدار امروزی، آن‌ها باز هم قادر نیستند با لنزهای دارای قابلیت تعویضی همچون نمونه‌های عرضه شده توسط Moment رقابت کنند.

قاب محافظ Moment

قابلیت اتصال چندین نوع مختلف لنز تنها بخشی از قابلیت‌های قاب محافظ Moment است. این قاب محافظ آیفون 10 با وجود داشتن ظاهری شکیل و نه چندان ضخیم، استحکام بسیار بالایی دارد. بافت چوبی پشت آن، حس بسیار خوبی حین در دست گرفتن به کاربر منتقل می‌کند. همانند گوشی های موبایل قدیمی، در این قاب قسمتی برای اتصال بند در نظر گرفته شده است. می‌توان برای اطمینان خاطر، بند را به دور مچ انداخت و سپس گوشی را در دست گرفت.

قاب محافظ Moment

این تنها قاب محافظ Moment عرضه شده به بازار طی مدت زمان اخیر نیست. شرکت پیش از این نیز محصولاتی برای گوشی های آیفون اپل و پیکسل گوگل معرفی کرده بود که ویژگی آن‌ها به جای داشتن قابلیت اتصال لنز دوربین، داشتن یک پک باتری بود که در حکم یک پاور بانک همیشه همراه عمل می‌کرد.

همچنین بخوانید:

ده دلیل برای خرید آیفون 10 اپل و چند دلیل برای فراموش کردن آن!

در حال حاضر می‌توان این قاب محافظ Moment برای آیفون ایکس را پیش خرید کرد. البته لنزها را می‌توان بعدها به صورت جداگانه خرید. خود قاب 29.99 دلار قیمت دارد، اما قیمت لنزها بین 89.99 و 99.99 دلار متفاوت است. مهمترین نکته‌ای که باید پیش از خرید لنزهای عکاسی Moment در نظر بگیرید، عدم کاربرد سنسور دوم دوربین خود گوشی حین اتصال آن‌ها است. به عبارتی دیگر باید اعمال افکت‌هایی همچون بوکه را فدای داشتن کیفیت و زاویه دید بیشتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *