معرفی گجت ها

ساعت هوشمند جدید سامسونگ به Wear OS مجهز خواهد بود

یک افشاگر معروف ادعا می‌کند تا چندی دیگر ساعت هوشمند جدید سامسونگ مجهز به سیستم عامل Wear OS گوگل به جای تایزن معرفی می‌شود. این ساعت همچنین پرچمدار نیز بوده و از بهترین قابلیت‌های ممکن برای گجت های پوشیدنی برخوردار است.

شایعات مربوط به ساعت هوشمند جدید سامسونگ با نام احتمالی سامسونگ گیر اس 4 از همین حالا آغاز شده است و گفته می‌شود آن با کدنام Galileo در ایالات متحده در حال توسعه بوده و با دو سایز مختلف روانه‌ی بازار خواهد شد. علاوه بر آن، سامسونگ نام‌های تجاری گلکسی واچ و گلکسی فیت را نیز به نام خود ثبت کرده است که می‌تواند خبر از تغییرات بزرگی در نام گذاری ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام سامسونگ در آینده بدهد.

یک گزارش جدید که از سوی افشاگر مطرح دنیای تکنولوژی، با حساب کاربری Ice Universe به انتشار رسیده حالا ادعا می‌کند که سامسونگ در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند مجهز بهسیستم عامل Wear OS گوگل (یا همان اندروید ویر سابق) است. این می‌تواند در تاریخچه‌ی گجت های پوشیدنی سامسونگ کم سابقه باشد، چرا که آن‌ها از سیستم عامل سفارشی تایزن خود برای گجت های پوشیدنیشان استفاده می‌کنند. تنها نسخه اصلی گلکسی گیر بود که به اندروید مجهز بود سیستم عامل آن هم با دریافت یک به روزرسانی فریمور به تایزن تغییر یافت.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ

این گزارش در شبکه اجتماعی چینی ویبو به انتشار رسیده و هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ یک ساعت هوشمند جدا از دیوایس های تایزنی خود به فروش خواهد رساند، یا به دنبال تغییر از جبهه تایزن و پیوستن به ناوگان سازندگان ساعت های مجهز به سیستم عامل ویر او اس است! از آنجایی که طی سالیان اخیر گجت های پوشیدنی خانواده Gear سامسونگ محبوبیت خوبی را کسب کرده‌اند، بعید به نظر می‌رسد سامسونگ به طور کلی تایزن را کنار گذاشته و به ویر او اس مهاجرت کند؛ بنابراین گزینه‌ی نخست را محتمل‌تر می‌دانیم.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ

زمان عرضه ساعت هوشمند جدید سامسونگ

با این حال در این پست، Ice Universe ادعا کرده است که گوگل و سامسونگ در حال کار بر روی یک ساعت پرچمدار اندروید ویر هستند که نیمه دوم سال 2018 نیز به عرضه درخواهد آمد. این حساب کاربری تایید کرده است که طبق گزارش‌های گذشته، گیر اس 4 با نام گلکسی واچ وارد بازار می‌شود. شاید گزارش فوق شایعاتی را نیز به همراه داشته باشد، اما این می‌تواند بدان معنا باشد که سامسونگ قصد دارد گلکسی واچ را با تایزن وارد بازار کرده و یک ساعت اندرویدی را نیز در کنار آن معرفی کند.

Pankaj Kedia، مدیر بخش گجت های پوشیدنی کمپانی کوالکام در ارتباط با تراشه سیستم جدید سری اسنپدراگون برای ساعت های هوشمند عنوان کرده بود که گوگل و شرکای تجاری آن در حال کار بر روی دیوایس های Wear OS هستند که از این تراشه قدرت می‌گیرند. علاوه بر آن یک ساعت هوشمند پرچمدار نیز که از تمامی ویژگی‌های مهم و سیستم عامل ویر او اس برخوردار است نیز معرفی خواهد شد. آیا این ساعت هوشمند پرچمدار توسط سامسونگ در حال توسعه پیدا کردن است؟ از آنجایی که سامسونگ و گوگل همراه با محصولاتی همچون نکسوس اس، گلکسی نکسوس و نکسوس 10 در گذشته نیز همکاری‌هایی را داشته‌اند، چنین خبری نمی‌تواند چندان هم تعجب برانگیز باشد. آیا به راستی ساعت هوشمند جدید سامسونگ پرچمدار سال 2018 گجت های پوشیدنی اندرویدی برای رقابت با اپل واچ خواهد بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *