لپ تاپ و بیشتر از لپ تاپ

رونمایی از مانیتور QLED سامسونگ در نمایشگاه CES 2018

شرکت سامسونگ در راستای توسعه توانایی‌ها و قابلیت‌های اتصالی سری منحصربه‌فرد نمایشگرهای خمیده خود، از مانیتور جدیدی به نام CJ791 رونمایی می‌کند که برای اولین بار مجهز به اتصال تاندربولت ۳ (Thunderbolt 3) شرکت اینتل است. این مانیتور ۳۴ اینچی برای مخاطبین تجاری و سرگرمی طراحی شده و قدرت پردازش را با کیفیت تصویری استثنایی ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای راحت و کارآمد را برای کاربر فراهم کند.

کاربران مانیتور CJ791 می‌توانند تنها با استفاده از یک کابل تاندربولت ۳ و بدون هیچ سیم‌کشی گسترده دیگری، مانیتور را به لپ‌تاپ خود متصل کنند. اتصال تاندربولت ۳ سرعت پردازشی تا ۴۰ گیگابیت بر ثانیه (Gbps) را فراهم می‌کند که تا حدود چهار برابر بیشتر از روش‌های USB موجود است و به این ترتیب کاربران می‌توانند به یک اکوسیستم کامل از داک‌ها، نمایشگرها و ابزارهای جانبی از جمله کامپیوترهای مک، لپ‌تاپ‌های نوع C و دیگر لوازم جانبی دسکتاپ مثل هارد یا کارت‌های گرافیکی اکسترنال متصل شوند. رابط تاندربولت ۳ همچنین به مانیتور CJ791 امکان می‌دهد با جریانی ۸۵ واتی لپ‌تاپ شما را هم شارژ کند.

سئوگی کیم، معاون مدیر بخش نمایشگرهای تجاری شرکت سامسونگ می‌گوید «سامسونگ در مقام پیشگام صنعت مانیتورهای خمیده، همچنان به دنبال روش‌هایی نوین برای بهینه‌سازی نمایشگرها و برآوردن انتظارات کاربران از نظر افزایش عملکرد و نمایش است. مانیتور CJ791 تلفیقی است از اتصال تاندربولت ۳ با بهترین نمایشگر خمیده و کیفیت تصویر QLED که در عین حال امکان بهینه‌سازی سازماندهی و بهره‌وری را هم فراهم می‌کند. بسیار خوشحالیم که می‌توانیم تمامی توانایی‌های این نمایشگر جدید و نوآورانه را پیش چشم بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2018 قرار دهیم».

بهره‌وری کاری

طراحی زیبا و دقیق CJ791 به کاربران تجاری امکان می‌دهد بازه‌ای کامل از فعالیت‌ها را با بهره‌وری بالاتر انجام دهند. این نمایشگر با نسبت تصویر ۲۱:۹ امکان واقعی مولتی‌تسکینگ را فراهم کرده و در عین حال رزولوشن QHD فوق عریض ۱۴۴۰×۳۴۴۰ با حدود ۲.۵ برابر فشردگی پیکسل در مقایسه با گزینه‌های فول اچ‌دی، محتوا و تصویر بیشتری را نمایش می‌دهد. حرفه‌ای‌ها هم می‌توانند فایل‌های بزرگ، اسپرد‌شیت‌ها و حدول‌های داده‌ای را به شکلی راحت‌تر برای خواندن مشاهده کنند بدون آنکه نیازی به اسکرول یا زوم داشته باشند.

انعطاف‌پذیری مانیتور CJ791 به کاربران حرفه‌ای امکان می‌دهد آن را مطابق با فضای کاری منحصربه‌فرد خود تنظیم کنند. در کنار استفاده از اتصال تاندربولت که تعداد سیم‌ها را کاهش‌ می‌دهد، طراحی باریک با حاشیه نازک در مدل CJ791 به شما امکان می‌دهد بدون لطمه به یکپارچگی یا ظاهر آن، چندین نمایشگر را در کنار هم استفاده کنید. پایه بلند و قابل تنظیم با امکان خم کردن به هر طرف، کاربر را قادر می‌کند تا طرز قرار گرفتن مانیتور را کاملا تنظیم کرده و در راحت‌ترین شرایط دید با آن کار کند.

پیشروتر از همه

مانیتور CJ791 سامسونگ محتوا را با جزيیاتی عالی و واقعی نمایش داده و مطمئنا گیمرها و علاقه‌مندان به سرگرمی را هیجان‌زده خواهد کرد. فناوری نمایش QLED این مانیتور به صورت دقیق رنگ‌ها را در ۱۲۵ درصد طیف sRGB نمایش داده و با تولید مشکی خالص‌تر، سفید براق‌تر و سایه‌های دقیق، تصویری چشم‌گیر ایجاد می‌کند. این بهینه‌سازی در کنار دقیق‌ترین انحنای 1500R موجود در صنعت نمایشگرها و زاویه دید فوق‌عریض ۱۷۸ درجه‌ای، امکان دید همه نقاط را در تصویری فراگیر برای کاربر فراهم می‌کند.

حالت گیم مد (Game Mode) در این مانیتور مجموعه‌ای است از قابلیت‌های مناسب‌ برای گیمر‌ها مانند تنظیم دینامیکی گاما که رنگ و کانتراست هر صحنه را بصورت جداگانه و با هدف رسیدن به واقعی‌ترین محیط ممکن، تنظیم می‌کند. زمان پاسخ چهار میلی‌ثانیه‌ای مانیتور CJ791 نیز انتقال روان از هر صحنه به صحنه‌ای دیگر را تضمین کرده و این نمایشگر را برای بازی‌های مسابقه‌ای و مبارزه‌ای به بهترین گزینه‌ تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *