معرفی گجت ها

جی ۶ ال جی به باتری قابل تعویض مجهز است

lg-g6-g5-modular-01

اگرچه جی ۶ ال‌جی فاقد طراحی ماژولار است اما به نظر می‌رسد با توجه به گزارش Korea Herald در زمینه باتری قابل تعویض، مشابه جی ۵ خواهد بود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت کامپیوتر یک دو سه همراه باشید.

 

باتوجه به Korea Herald، ال‌جی می‌خواهد برای جلوگیری از ایجاد مشکلات احتمالی در زمینه عملکرد و ایمنی باتری قابل تعویضی در جی ۶ جای دهد. به نظر می‌رسد مشکل باتری ایجاد شده گلکسی نوت ۷ سامسونگ درس عبرتی برای دیگر شرکت‌ها شده است.

اگر باتری قابل تعویض باشد می‌توان با تعویض آن از به وجود آمدن حادثه جلوگیری کرد اما متاسفانه گلکسی نوت ۷ فاقد این قابلیت بود و با مشکل باتری که داشت موجب شد تا پس از چند فراخوان تولید و فروش آن متوقف شود.

پیش از این Korea Herald گزارش داد جی ۶ از اسکنر عنبیه چشم به عنوان یک دوربین سلفی برخوردار است و شامل سرویس پرداخت LG Pay که سال آینده توسط شرکت کره‌ای معرفی خواهد شد، می‌شود.

جی ۶ ممکن است از طراحی جدیدی که تاکنون در محصولات ال‌جی مشاهده نشد، بهره ببرد. متاسفانه در سال جاری شرکت موردبحث نتوانست از بخش تلفن‌هوشمند سود کافی بدست آورد اما امیدوار بوده در سال آینده با جی ۶ وضعیت بهتری را به وجود آورد.

احتمالا تلفن‌هوشمند جی ۶ در جریان MWC 2017 معرفی خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *