تازه های تکنولوژی و مقالات

اگر باتری گلکسی نوت ۸ شما به 0 درصد برسد، یا شارژ نخواهد شد و یا اصلاً روشن نمی‌شود!

مشکلی تازه بعد از مدت‌های سکوت برای دستگاه گلکسی نوت ۸ بوجود آمده است. بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرده‌اند که اگر باتری گلکسی نوت ۸ به صفر درصد برسد، دستگاهشان یا شارژ نخواهد شد و یا دیگر اصلا روشن نمی‌شود! سامسونگ این مشکل را تایید کرده است و کسانی که با این مشکل رو به رو هستند دستگاه خودشان را تعویض کرده‌اند اما هنوز معلوم نیست چه میزان دستگاه دارای این مشکل هستند.

مشکل به این صورت است که دستگاه در زمانی که به درصد شارژ صفر می‌رسد نه شارژ را قبول می‌کند و نه اجازه شارژ می‌دهد برای همین کاملا خاموش خواهد شد و دیگر روشن نمی‌شود! بسیاری از کاربران به سراغ خرید کابل و یا آداپتور جدید رفته‌اند اما مشکل از این موارد نیست و کاملا متوجه خود دستگاه است.

نکته حائز اهمیت تایید سامسونگ خواهد بود. در انجمن‌های سامسونگ با ارائه این مشکل، پشتیبانی آدرس گرفته است و کاربران مجبور به تعویض باتری دستگاه به صورت کامل شده‌اند. البته نکته دیگری نیز که باید اشاره کنیم بحث تولید است. به نظر می‌رسد این اشکال بوجود آمده بیشتر مربوط به اپراتور‌های مطرح آمریکا و خط تولید مخصوص آن‌ها باشد. به همین دلیل به نظر می‌رسد کاربران جهانی این دستگاه دچار چنین چیزی نباشند.

بعد از سال گذشته که نوت ۷ به دلیل مشکلات باتری به صورت کلی نابود شد، سامسونگ برای نوت ۸ بسیار محکم قدم برداشت و تا به اینجا به خوبی توانسته است بهترین کیفیت را ارائه دهد. تنها مشکلی که در این مدت در مورد باتری گزارش شده‌است همین است که به نظر نمی‌رسد جهانی باشد!

نظر شما چیست؟ آیا مشکلی مشابه دارید؟ حاضرید امتحان کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *