تازه های تکنولوژی و مقالات

اپل موفق شده است دومین تولید کننده ی لوازم پوشیدنی در جهان شود

پرسش بزرگی که پیرامون اپل واچ مطرح می شود، میزان فروش آن است و اپل هیچ توضیحی در این ارتباط ندارد. بدون در دست داشتن آمار و ارقام رسمی و کارساز از سوی کوک و تیم اش، باید به منابع دیگر اتکا کرد. براساس گفته های IDC، اپل در سه ماه دوم سال ۲۰۱۵، موفق به عرضه ی ۳٫۶ میلیون اپل واچ به بازار شده و این در حالی است که Fitbit با رقمی بالاتر در رتبه اول ایستاده.

اپل حالا دومین تولیدکننده بزرگ ابزارهای پوشیدنی است

پرسش بزرگی که پیرامون اپل واچ مطرح می شود، میزان فروش آن است و اپل هیچ توضیحی در این ارتباط ندارد. بدون در دست داشتن آمار و ارقام رسمی و کارساز از سوی کوک و تیم اش، باید به منابع دیگر اتکا کرد. براساس گفته های IDC، اپل در سه ماه دوم سال ۲۰۱۵، موفق به عرضه ی ۳٫۶ میلیون اپل واچ به بازار شده و این در حالی است که Fitbit با رقمی بالاتر در رتبه اول ایستاده.

Fitbit مجموعا ۴٫۴ میلیون پوشیدنی در همین مدت زمان عرضه کرده که نسبت به ۱٫۷ میلیون سال پیش آمار خوبی به نظر می رسد. با توجه به حضور اپل و شیائومی (که در این بازه ی زمانی ۳٫۱ میلیون دستگاه به بازار فرستاده)، بازار Fitbit تحت تاثیر قرار گرفت و از ۳۰ درصد به ۲۴٫۳ درصد رسید.

به ترتیب، فیت بیت، اپل، شیائومی، گارمین و سامسونگ در لیست رتبه های اول تا پنجم را کسب کرده اند. تازه واردها، همانند اپل و شیائومی در کنار فروش فوق العاده فیت بیت سبب رشد ۲۳۲ درصدی بازار نسبت به سال گذشته شده اند.

خارج از این ۵ شرکت برتر و پرفروش، IDC باقی شرکت ها را در یک دسته بندی قرار داده. دیگر شرکت ها نیز به طور مجموع نسبت به سال گذشته ۲٫۶ میلیون واحد رشد داشته اند و به میزان فروش ۵٫۷ میلیون واحدی دست یافته اند. به نظر می رسد اپل شروع خوبی در این بازار داشته و نیامده می خواهد به صدر جدول فروش برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *