تازه های تکنولوژی و مقالات

اندروید یا آی او اس ؛ در کدام جبهه هستید؟ (نظرسنجی)

انتخاب اندروید یا آی او اس اولین سوالی است که در هنگام خرید گوشی هوشمند باید پرسید. شما کدام‌یک از این دو سیستم عامل گوشی هوشمند را بیشتر می‌پسندید؟

به نظر می‌رسد جنگ بین اندروید و آی او اس تمامی نداشته باشد. در بسیاری از افراد، ارزش‌های شخصیتی، میزان تحقیقات به عمل آمده، میزان درآمد و حتی نحوه‌ی زندگی باعث می‌شود گوشی هوشمندی را با یکی از دو سیستم عامل اندروید یا آی او اس انتخاب کنند. اما در سایر کاربران، این انتخاب یک امر کاملا سلیقه‌ای و شخصی است.

خرید گوشی با سیستم عامل اندروید یا آیفون ، انتخابی است که هر کاربری می‌تواند داشته باشد و چه بهتر آنکه هر دو را تجربه کند. امروزه، تعداد زیادی از مردم در اطراف ما وجود دارند که به صورت مکرر گوشی های خود را تغییر می‌دهند؛ آنها به راحتی از یک برند به برند دیگر، یا از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر کوچ می‌کنند و تعصب خاصی به هیچ برندی ندارند. مهمترین دلیل این تغییرات، مخالفت آنها با رویکرد شرکت سازنده‌ای است که در حال حاضر اسمارت فون ساخته‌شده توسط آنها را در دست گرفته‌اند.

اندروید یا آی او اس ؛ کدام را دارید و کدام را بیشتر می‌پسندید؟

نبرد بین کمپانی‌های سازنده به گونه‌ای پیش می‌رود که هرکس در صدد ارایه‌ی نوآوری‌هایی است تا بتواند سهم بیشتری از بازار اشباع‌شده‌ی تلفن همراه را در جهان داشته باشد. در این میدان سخت و نفس‌گیر، قطعا برخی شرکت‌ها اشتباهاتی نیز مرتکب خواهند شد که در امر رقابت کاملا مرسوم است؛ اشتباهاتی که حتی منجر به پایین‌آمدن آنها از اریکه‌ی قدرت می‌شود. اما چیزی که غیر قابل بخشش است، استفاده از ایده‌هایی‌ست که پیش از این شکست خورده بودند.

اندروید یا آی او اس ؛ مساله این است

اما بیایید به جنگ بین سیستم عامل های گوشی هوشمند بازگردیم. سوال ما این است؛ در حال حاضر اسمارت فون شما چه سیستم عاملی را اجرا می‌کند؟ آیا حاضرید در خرید بعدی خود، از آیفون به اندروید یا از اندروید به آیفون تغییر رویه دهید؟ پس از شرکت در نظرسنجی، دلیل انتخاب خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

در حال حاضر، سیستم عامل گوشی هوشمند شما چیست؟ قصد تغییر آن را دارید؟

  • اندروید دارم و قصد ندارم آن را تغییر دهم
  • اندروید دارم اما قصد دارم به آیفون کوچ کنم
  • آیفون دارم و قصد ندارم آن را تغییر دهم
  • آیفون دارم اما قصد دارم به اندروید کوچ کنم
  • هم از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنم، هم آیفون

1 دیدگاه در “اندروید یا آی او اس ؛ در کدام جبهه هستید؟ (نظرسنجی)

  1. afsoun گفت:

    آیفون دارم و قصد ندارم آن را تغییر دهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *