تازه های تکنولوژی و مقالات

انتشار مشخصات کامل موبایل تاشوی گلکسی W2019 سامسونگ

 

انتشار مشخصات کامل موبایل تاشوی گلکسی W2019 سامسونگ –  تا به حال اطلاعات زیادی از موبایل تاشوی سامسونگ که قرار است گلکسی W2019 لقب گیرد، منتشر نشده اما اکنون این گوشی موفق شده مجوز سازمان TENNA را کسب کند که این مسئله جزئياتی از آن را برای کاربران مشخص کرده است.

بر اساس مشخصات منتشر شده در پایگاه اطلاعاتی TENNA، موبایل تاشوی گلکسی W2019 که با نام رمزی SM-W2019 ثبت شده، همانند مدل قبلی این  گوشی یعنی W2018 از یک صفحه نمایش امولد ۴.۲ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد. ضمن اینکه یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی برای این موبایل را بر عهده خواهد داشت.

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد که ظرفیت باتری پرچمدارانش را بیش از گذشته افزایش دهد، این تصمیم می‌تواند باتری بهتری برای پرچمدار گلکسی اس 10 به ارمغان آورد.

علاوه بر این گفته شده که گوشی مذکور از دوربین‌های دوگانه‌ی تعبیه شده در پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 9 پلاس استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه به احتمال قوی یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ زیر شنل این موبایل قرار خواهد گرفت.

از مشخصات دیگر این موبایل می توان به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود. همچنین تلفن هوشمند یاد شده به صورت پیش فرض از اندروید اوریو ۸.۱ پشتیبانی خواهد کرد و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ نیز روی آن قرار خواهد گرفت.

همچنین گفته شده که تنها کاربران چینی قادر خواهند بود این موبایل را خریداری کنند چرا که طبق برنامه‌های کمپانی کره‌ای، گلکسی W2019 قرار است تنها در بازار چین عرضه گردد. بدین ترتیب علاقه‌مندان به گوشی‌های تاشو می‌توانند با صرف مبلغی معادل ۲۱۰۰ یورو، این موبایل متفاوت را خریداری کنند.

از سال ۲۰۱۲ همه موبایل های تاشوی سامسونگ به جز W2018 در آبان ماه به بازار عرضه شده اند، از این رو احتمال می رود در اواسط پاییز شاهد رونمایی از پرچمدار جدید سری تاشو سامسونگ باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *