اخبار مجتمع

یازدهمین دوره قرعه کشی مجتمع کامپیوتر یک دو سه

یازدهمین دوره مراسم قرعه کشی کامپیوتر یک دو سه روز جمعه مورخ 97/6/16 با حضور جمع کسیری از مشتریان در محل این مجتمع برگزار گردید.

در آغاز مراسم و پس از عرض خوش آمد گویی توسط مدیر داخلی مجتمع جناب آقای مهندس کاظمی قرعه کشی مربوط به نخستین جایزه ده میلیون ریالی صورت پذیرفت که نام جناب آقای علیرضا حسن زاده به عنوان برنده خوش شانس این جایزه از صندوق خارج گردید

در ادامه مراسم اجرای برنامه استند آپ کمد توسط هنرمند عزیز آقای محمد هادی درویشی انجام گرفت. در خلال اجرای این مراسم، قرعه کشی ویژه حاضرین در مراسم نیز صورت گرفت که به 10 نفر از حاضرین جوایز نفیسی به قید قرعه تعلق گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی دیگر از بخش های شاد و هیجان انگیز این مراسم اجرای مسابقه خوانندگی بین چند تن از آقایان حاضر در مراسم بود که به 3 نفر از برندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

جوایز مربوط به بهترین معرف دوره به جناب اقای شجاعی اختصاص یافت. اقای شجاعی با معرفی 13 مشتری در فاصله زمانی بین دهمین و یازدهمین دوره عنوان معرف برتر این دوره را دریافت نمودند.

در مرحله پایانی مراسم قرعه کشی دومین برنده جایزه 10 میلیون ریالی برگزار شد و این بار برنده سرکار خانم امیرعاجلو بودند که طی تماس تلفنی به ایشان اطلاع داده شد.

ضمن عرض تبریک به تمام برندگان این دوره و تشکر از حضور و همراهی مشتریان همیشگی مجتمع کامپیوتر یک دو سه برای مه مشتریان عزیز شادکامی و موفقیت روز افزون از درگاه خداوند متعال آرزو مندیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *