معرفی گجت ها

کارت حافظه 400 گیگابایتی سن دیسک و iXpand Base عرضه شدند

کارت حافظه 400 گیگابایتی سن دیسک با نام کامل 400GB Ultra microSDXC UHS-I card و گجت جدید iXpand Base برای گوشی های آیفون به صورت رسمی روانه بازار شدند.
در کارت حافظه 400 گیگابایتی سن دیسک با داشتن بیشترین ظرفیت در میان کارت های حافظه میکرو اس دی، به سادگی می‌توان 40 ساعت ویدیوی فول اچ دی یا تقریبا 120 هزار تصویر با کیفیت بالا را ذخیره کرد. به علاوه این کارت با پشتیبانی از حداکثر سرعت انتقال 100 مگابایت بر ثانیه، هزار و 200 تصویر مختلف را ظرف یک دقیقه جا به جا می‌کند.
محصول جدید سن دیسک در طبقه “App Performance Class A1 device” قرار می‌گیرد که معنای آن، امکان‌پذیر بودن نصب اپلیکیشن های مختلف توسط کاربران سیستم عامل اندروید است.
هم‌اکنون این کارت با وارانتی 10 ساله، از طریق وب‌سایت‌های “Challenger” و “Mustafa” با قیمت 459 دلار در سنگاپور به فروش می‌رسد.
کارت حافظه 400 گیگابایتی سن دیسک
iXpand Base، دیگر محصول کاربردی سن دیسک است که علاوه بر شارژ گوشی های آیفون، از اطلاعات مختلفی همچون تصاویر، ویدیوها و دفترچه مخاطبان نیز نسخه بکاپ می‌گیرد. این دستگاه با شارژ 15 وات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که در مقایسه با شارژر 5 وات اپل، زمان شارژ به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.
برای دسترسی به محتوای ذخیره‌شده می‌توان اطلاعات را از طریق کابل میکرو یو اس بی یا کارت حافظه SD منتقل کرد. به علاوه، استفاده از اپلیکیشن مخصوص iXpand Base نیز امکان‌پذیر است. هرچند شاید برای داشتن نسخه پشتیبان از اطلاعات، تکیه بر نرم افزارهای اصلی و رسمی‌تر بهتر باشد.
کارت حافظه 400 گیگابایتی سن دیسک
iXpand Base در سه نوع 64، 128 و 256 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های 139، 199 و 299 دلار فروخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *