تازه های تکنولوژی و مقالات

پتنت داک شارژ بیسیم سامسونگ برای خودرو منتشر شد

اسناد منتشر شده توسط سازمان جهانی مالکیت فکری حکایت از این دارند که سامسونگ به تازگی پتنت داک شارژ بیسیم به همراه یک فن خنک کننده را به ثبت رسانده است.

بر اساس طرح های منتشر شده در اسناد مذکور، داک جدید یک پایه قرار گیری موبایل در خودرو است که به لطف بهره مندی از شارژ بیسیم نیاز به اتصال کابل شارژر به موبایل را مرتفع می کند. البته در این بین موضوع جالب تر فن خنک کننده ای است که برای آن در نظر گرفته شده است.

بر اساس اطلاعاتی که در سند مرتبط با این پتنت منتشر شده به نظر می رسد فن هوای اطراف را به پشت موبایل انتقال می دهد تا به این ترتیب در حین شارژ شدن از افزایش دمای بیش از حد تلفن هوشمند جلوگیری شود.

همچنین بازوهای نگه دارنده موبایل به گونه ای قابل تنظیم هستند که به نظر می رسد تلفن های هوشمند بزرگتر از پرچمدارن گلکسی اس این کمپانی نیز در آن جا گیرند.

داک فعلی سامسونگ (سمت راست) که از قابلیت شارژ بی سیم بی بهره است، در کنار داک جدید که پتنت اخیر به جزئیات آن اشاره کرده.

با توجه به اینکه تنها یک روز به رونمایی از موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ فاصله داریم، به نظر می رسد کمپانی کره ای قصد ارائه داک شارژ جدید را برای پرچمداران یاد شده داشته باشد. البته شاید داک مذکور در زمانی پس از معرفی تلفن های هوشمند پرچمدار آتی این کمپانی رونمایی شوند.

از جمله لوازم جانبی جدید که پیش از این تصاویری از آن منتشر شده بود، می توان به داک اتصال DeX Pad اشاره کرد که مشابه DeX Station که سال قبل معرفی شد، امکان اتصال موبایل به یک نمایشگر خارجی و دیگر ابزارهای جانبی همچون ماوس و کیبورد را فراهم می کند تا به این ترتیب کاربر کارایی مشابه با یک رایانه رومیزی را تجربه کند.

یادآوری می کنیم که موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 قرار است فردا، ششم اسفند ماه به طور رسمی توسط سامسونگ در بارسلون اسپانیا رونمایی شوند.

2 دیدگاه در “پتنت داک شارژ بیسیم سامسونگ برای خودرو منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *