لپ تاپ و بیشتر از لپ تاپ

وایو نسل جدید الترابوک های S11 و S13 را با چیپست نسل هشتم اینتل عرضه می کند

از زمانی که سونی سهم خود در وایو را به یک کنسرسیوم ژاپنی واگذار کرد، این برند چندین محصول متنوع را بازار عرضه کرده اما در جلب نظر کاربران چندان موفق نبوده است.

با این حال وایو هیچگاه از رقابت پس نکشیده و حالا خود را برای عرضه مدل های جدید S11 و S13 آماده می کند که الترابوک هایی سبک و بهره مند از مشخصات دستگاه های پرچمدار هستند.

نام گذاری این الترابوک ها بر اساس سایز صفحه نمایش آنها صورت گرفته چرا که S11 از نمایشگری 11.6 اینچی و S13 از صفحه نمایشی با ابعاد 13.3 اینچ برخوردار است.

وایو این لپ تاپ ها را با پیکربندی مختلفی در اختیار کاربران قرار خواهد داد که شامل چیپست های نسل هشتم اینتل Core i5 8250U و Core i7 8550U است. این چیپست ها از چهار هسته فیزیکی و هشت رشته تشکیل شده اند گرچه به سری HQ نیز تعلق ندارند.

علاوه بر این امکان تهیه این دستگاه ها با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه نیز وجود دارد ونکته جالب این جاست که ما نه از هارد دیسک بلکه از حافظه SDD صحبت می کنیم.

S11 و S13 به ترتیب از باتری هایی با قابلیت 15 و 12 ساعت شارژهی برده و به پورت های USB 3.0، HDMI ، SD Card و 4G LTE مجهز شده اند گرچه گزینه آخر انتخابی است.

S11 و S13 تنها 17 میلی متر  ضخامت و به ترتیب 861 و 1088 گرم وزن دارند که حمل و نقل آنها را بسیار تسهیل می کند.

علی رغم اینکه این لپ تاپ ها از کارت گرافیک اختصاصی بی بهره اند، کمپانی سازنده قیمت نسبتا بالایی را برای آنها در نظر گرفته که از 1365دلار شروع می شود. پیش فروش این دستگاه ها تا اواخر هفته آینده شروع خواهد شد با این حال تاریخ عرضه جهانی آنها هنوز مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *