معرفی گجت ها

شیائومی از دو ساعت هوشمند جدید Amazfit رونمایی کرد

شرکت Huami یکی از زیر مجموعه های شیائومی به حساب می آید و سال گذشته ساعت هوشمند مجهز به جی پی اس خود را با نام Amazfit معرفی کرد آن هم با قیمت ۱۲۹ دلاری. حالا هوآمی با دو ساعت هوشمند جدید به نام های Amazfit Sports Smartwatch 2 و Amazfit Watch 2S بازگشته است.

Amazfit Watch 2S نمایشگر با شیشه یاقوت کبود و بندهای چرمی دارد ولی از سنسور ضربان قلب و جی پی اس بی بهره است. از سوی دیگر Sports Smartwatch 2 نمایشگری ۱.۳۴ اینچی لمسی با شیشه 2.5D دارد. بندهای آن پلاستیکی بوده و جی پی اس و سنسور ضربان قلب نیز برای آن تدارک دیده شده.

با ۴ گیگابایت رم و باتری مخصوصی که درون آن قرار گرفته، ساعت جدید هوآمی می تواند تا ۳۵ ساعت در حالت جی پی اس روشن باقی بماند. Sports Smartwatch 2 این بار می تواند شنا کردن شما را هم زیر نظر گرفته و اطلاعات متنوعی در این رابطه ارائه دهد.

هر دو اسمارت واچ مقاومت در برابر آب دارند و علاوه بر داشتن حاشیه سرامیکی از دکمه های فولاد ضد زنگ نیز بهره می برند. Sports Smartwatch 2 قیمتی ۹۹۹ یوآنی دارد که تقریبا ۱۵۰ دلار آمریکا به حساب می آید.  اما Watch 2S با بهای ۱۴۹۹ یوآنی تقریبا ۲۲۶ دلار برآورد قیمت شده.

به گفته هوآمی هر دو ساعت در CES 2018 به نمایش گذاشته خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *