دسته‌بندی نشده

آفیس 2019 فقط روی ویندوز 10 قابل اجرا خواهد بود

مجموعه نرم افزارهای اداری مایکروسافت یا همان مایکروسافت آفیس (Microsoft Office) مجموعه ای هستند که تقریبا همه کاربران کامپیوترهای شخصی از آن استفاده کرده اند. آخرین نسخه این مجموعه که تقریبا هر 3 سال آپدیت می شود مربوط به سال 2016 است و انتظار می رود که مایکروسافت نسخه جدید آفیس را در سال 2019 رسما عرضه کند. نیمه دوم سال جاری (2018) شاهد عرضه آفیس 2019 (Office 2019) خواهیم بود که این خبر خوبی برای کاربران علاقه مند به استفاده از جدیدترین امکانات این مجموعه هستند به شمار می رود اما نکته ای وجود دراد که باید به آن توجه کنید، آفیس 2019 فقط روی ویندوز 10 قابل اجرا خواهد بود!

هر چند این خبر دلنشین نست اما با این حال، قبل از این که به این تصمیم برسید باید گفت که موضوع مذکور تنها به نسخه مستقل Office 2019 مربوط می شود و این با نسخه ای که با اشتراک Office 365 همراه است، متفاوت است.. برای کسانی که مشترک نیستند و ترجیح می دهند یک بار لایسنس آفیس را بخرند (یا مثل ما اکثرا کرک کنند!)، پس بهتر است مطمئن شوید که کامپیوتر شما ویندوز 10 را اجرا کند!

ما می دانیم که مایکروسافت فشار زیادی برای کاربران و شرکت ها برای تغییر در ویندوز 10 ایجاد کرده است، اما قابل فهم است که پس از سردرگمی هایی که در ویندوز 8 رخ داده است ممکن است در برخی از کسانی که تمایل به ارتقاء دارند، تردید وجود داشته باشد. علاوه بر این، مسئله آشنایی، عادت و راحتی وجود دارد که ممکن است بعضی از کاربران تصمیم به ارتقاء را بی خیال شده و با همان سیستم عامل قبلی خود ادامه بدهند.

علاوه بر این شاهد کاهش مدت زمان پشتیبانی مایکروسافت از آفیس 2019 هستیم. آن ها تعهد پشتیبانی از نسخه مستقل آفیس 2019 را از 5 سال به 2 سال کاهش داده اند اما به صورت کلی پشتیبانی از دیگر نسخه ها 5 سال خواهد بود.

شما چه سیستم عاملی روی کامپیوتر شخصی خود دارید؟ فکر می کنید این تصمیم مایکروسافت صحیح است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *